Staute roere påtar seg mange oppdrag

Staute roere påtar seg mange oppdrag,

og lørdag 10. august ble det bestilt innrigger for å ro til bryllup.. Tirich Mir ble pyntet til trengsel…

En brud skulle hentes i Bekkebukta og ros til Huk, og Markus og Lars tok jobben. En hage ble finkjemmet, og båten dekorert  etter fattig evne. Marianne og Jens eksperter på dette, men i deres fravær gjorde andre representanter for klubben sitt beste.

Deilig vær, vakker brud, og alt etter planen – bortsett fra at det viste seg at brudens far skulle være med og ro fra Bekkebukta. Ikke helt kjent med robåter, men med Markus som stroke, og Lars løpende barbent til Hukstranda, gikk det hele som det skulle, om enn ikke helt i samme takt og fart som Tirich Mir hadde ut fra klubben.

ps – og den påfølgende vielsen på Hukodden ble dekket av Dagbladet – naken mann på badebrygga snek seg med på alle bildene.. Kan det være noen i styret som vil skape ytterligere oppmerksomhet for rosporten???