Kjørboregattaen i strålende sol og flotte forhold!

Mange som kom, så og vant, og forøvrig koste seg i solen.

Bærum roklubb må ha egen avtale med Vårherre, for soen skinte som vanlig over Kalvøya, og vinden kom aldri! Noen av våre gamle trebåter kom ut på tur også, og det satte de veldig pris på!

Som alltid er kjørbosprinten en tid for litt morsom roing, litt andre båter, litt andre lagkombinasjoner og en god mulighet for å jobbe med brunfargen. 2013 var intet unntak!

Deltagelsen var ganske stor fra NSR sin side, fullt oppmøte fra Junior B, som stilte i det meste som var å stille i. Jr A var litt redusert da en del har regattafri etter Jr VM. Senior og U23 stilte i litt forskjellig, U23 roerene stilte for det meste i gamle trebåter. Det viktigste løpet under Kjørbosprinten er Mix 8 på søndagen, NSR stilte 2 åttere, en JrB – senior kombinasjon og en senior 8 (trebåt). NSR seniorene gikk seirende ut av duellen knappe meteren foran Bærum roklubb.

Du finner resultater – og mange fine bilder fra regattaen her!

Takk for en super regatta med supert vær!