NSR har ikke sine røtter i Groruddalen…

NSR har ikke sine røtter i Groruddalen,

men når et mangeåring klubbmedlem fremfører en hyllest i tekst og toner i den retningen er det verdt en smule oppmerksomhet..

Jan Bøhler, stortingsrepresentant til vanlig, og mangeårig medlem av NSR, har tatt gitaren og nødrimene fatt og sammen med ”gutta” laget en vemodig vakker – i alle fall spesiell – hyllest til dalen der han bor, formentlig produsert i garasjen.

Man kan mene hva man vil om kvalitet og form, men om herrer på 61 år kan se så veltrente ut, bør alle ta årene fatt umiddelbart… (For det kan jo ikke være joggingen opp til Stortingets talerstol som har sørget for DEN muskeltonusen..)

Om Jan Bøhler vil lage en musikalsk hyllest til roing og roklubben, er det mange som vil stille opp som statister. Hadde ikke det vært litt gøy da?

Nyt en i overmål frodig video, blottet for selvhøytidelighet og andre ambisjoner enn å glede, og hilse til en dal som er et stykke unna Bygdøy. Skru opp lyden på PC’en, og klikk her!

Og kos deg litt over at roere tør, gidder og vil leke.. Og er i god form!!