Svanesangen – klubbkapproing og sesongavslutning søndag 13. oktober 2013

Gjør deg klar for en uhøytidelig avslutning av flott sesong! Finn ditt løp, adopter en passende slektning (planlegging er tingen), og møt opp og skap stemning. Nå også med bowling! Les mer her!

Rosjefen inviterer til årets klubbkapproing over 1000 meter i Frognerkilen søndag 13. oktober med oppstart kl. 10.00 fra klubbhuset.

Løpene vil avhenge av påmeldingen, men rent foreløpig vil det bli arrangert løp i

Innrigger 4 i klassen 60 (start ca. 10.45)

1. Fakultetsløp i 4-   (start ca. 11.15)
  2. Generation Challenge i 2x  med roere fra to ulike generasjoner med eller uten slektskap (start med handicap ca. 12.00)
  3. Søskenduell i 2x mellom juniorstallens (seks) søskenpar (start med handicap ca. 12.45)
  4. Mix (kjønn og alder) 8 (start ca. 13.15)

Erfaringsmessig har det blitt stor etterspørsel etter roere i høy og lav aldersklasse, så tidlig booking anbefales for Generation Challenge!

(Disse tidspunktene er veiledende). Kanskje blir det litt bevertning også!

Påmelding kan skje:

• På oppslag i båthuset på Bygdøy
  • Pr. e-mail merket ”påmelding” til rosjefen@gmail.com
  • Ved personlig oppmøte på regattadagen i god tid før løpene

Sesongavslutning!

Etter at klubbkapproingen er ferdig inviterer klubben v. klubbsjefen til bowling og pizza kl. 16.00.

Det er bestilt bowlingbaner på Solli bowling, med påfølgende servering av pizza på Peppes på Solli (vegg i vegg med bowlingen)

Klubben spanderer både bowling og pizza.

Det er behov for å vite hvor mange som kommer. Påmeldingsliste finner dere utenfor trengingsrommet i klubben. Påmeldingen din må vi ha senest torsdag 10. oktober.

For å få mest mulig utbytte av bowlingen, er det lurt å møte opp litt før kl. 16.00 for å finne sko.