Routvalgets møte med foreldrene idag 28. januar!

Routvalgets møte med foreldrene

Routvalget innkaller roere og foreldre til møte på Roklubben tirsdag 28. januar kl. 1930. Kom og hør om planer for 2014 og mer til.

Vi har gÃ¥tt inn i et nytt Ã¥r, og routvalget i NSR er i ferd med Ã¥ legge de sportslige og økonomiske planer for konkurranseroerne i 2014. Som et ledd i dette arbeidet føler vi behov for Ã¥ informere foreldrene – viktige sponsorer av norsk roing –  til vÃ¥re junior- og U23-roere, om vÃ¥re mÃ¥l og planer for sesongen.

Som de fleste vil kjenne til innebærer konkurranseaktivitet på et visst nivå at det for roerne medfører utgifter i form av egenandeler knyttet til reise og opphold på regattaer. I tillegg er det i vårsesongen planlagt treningsleire, som også vil innebære kostnader for roerne, i tillegg til medlemskontingent, trenings- og lisensavgift.

Foreldrene er uten tvil våre roeres viktigste ”sponsorer”, og det er derfor også viktig å informere om hva kostnadene ved de planlagte aktivitetene kan komme til å bli.

Det innkalles derfor til foreldremøte i Peisestuen i Huk Aveny 2b

tirsdag 28. januar 2014 kl. 1930.

Velkommen til alle roere og foreldre!

Tor-Geir Myhrer

rosjef