Ja, det blir sommer engang igjen!

Og da kan man velge noe mer værsikkert enn de norske farvann! Hva med roferie i Kroatia?

VIKTIG: For å kunne leie båtene, ønsker DM Seasport å få en uttalelse fra klubbens tur og mosjonssjef med godkjenning av roerne.

DM Seasport har sendt vedlagte informasjonsside, med informasjon og tilbud til medlemmer av roklubber som ønsker å dra til Kroatia hvor vi har to inriggere og 16 havkajakker til utleie til meget rimelige priser.

Vi arbeider sammen med en kroatisk roklubb som holder våre båter og kajakker. I tillegg til å ha gode forhold for innsetting av begge, vil det også være mulig å bruke klubbens fasiliteter som treningssentre osv.

Kroatia er et meget attraktivt sted å feriere , så hvorfor ikke bruke litt tid på å ro eller padle også. Området hvor våre båter er lokalisert i nordlige Kroatia, på øya Krk . Dette er et veldig vakkert område, og vannet er krystallklart. Det er mange måter å fordrive tiden på, selv når de ikke er på vannet. Vakre gamle byer , parker og andre attraksjoner .

Se mer på vår web side www.dmseasport.com . Kroatia er fortsatt et billig område å feriere , og vi er glade for å hjelpe deg å finne den rette boligen.

Vårsesongen starter i april , 2014 .

Hans Kristian Nielsen

DM SeaSport