VÃ¥rfesten 2014

Vårfesten 2014

Alle roere elsker våren; endelig kan vi ro ute og NSR holder den årlige vårfesten!

På fredag dukket mange medlemmer opp i fine kjoler og blazere. “Swing it” spilte noen fengende toner og etter en runde NSR-spesialisert polonese i festsalen, samlet medlemmer av alle aldre seg på tre langbord. Der ble vi servert deilig langstekt svinenakke med vårens grønnsaker av Lanternen.  Til dessert ble det bringebærterte med krem.

De unge kunne igjen la seg imponere av de elegante og dristige dansetrinnene til den eldre generasjonen, og atter en gang sverge at før neste vårfest må de på dansekurs.

Litt utpå kvelden var det tid for andre kapittel av NSRs vårfest, nemlig den velberyktede festen i treningsrommet! Romaskinene og andre svetteapparater var tatt ut, mens parasollene, sofaene og strobelysene var tatt inn. På det nye dansegulvet kunne ungdommen danse til mer kjente rytmer. Bevegelsene der var langt ifra så estetisk som i andre etasje, men nå fikk vi det i hvert fall til. Om ikke gjestene hadde det bra, hadde hvertfall NSR-crewet the time of their life, og vi kaller det vellykket!