Nok en julegaveide!

Boka Rowing Blazers er en praktbok, ikke minst fordi den også har bilde av vår egen David..

Nesten 250 sider med fantastiske bilder av ekte rogutter og rojenter med flotte jakker, med adskillig individualitet og høy shabby chick faktor og muligens manglende styregodkjenning – men gøyale, særpregede, unike og med mye historie – og ikke alltid sammen med bukser/skjørt for å si det slik.

Se mer om boka her. Frister det med enkeltbilder fra boka kan det visstnok bestilles her.

Den beste måten å få tak i boka på er viaamazon.co.uk

Boka er tung og stor, med lekker innbinding. Jo flere bøker som bestilles, jo mindre blir frakten pr eksemplar.

ps

Om “Dave Sture” står det bl.a at “Every spring, the club inaugurates its racing season with a dual race against its rival across the Frognerkilen (a bay in the inner Oslofjord), Christiania Roklub. That same evening is the club’s spring ball, where all male (sic) rowers are required to wear their blazers”.

Klubben har lysekroner – har du klubbjakke? Gutter og jenter i alle aldre – løp og kjøp!