Julekalenderen 2014 – 15. Desember!

Her får du et bilde fra sesongen hver dag i desember!

15. desember – På tide å få frem skiene
..kanskje det faller snø i marka da?

Her står NSR-gjengen som tok med seg pokalen for flest deltakere på Roerlangrennet. Roerlangrennet er kanskje ikke like hett og raskt som verdenscupen, men lungene skriker og sikkelet henger i kampen om å komme først over mål. Det er flere spennende dueller som ved siste stavetak avgjøres av lengden på tåen.

13. desember – Love

If this ain’t love, why does it feel so good?

12. desember – Klubben i våre hjerter!

Jo mer aktivitet på klubben, desto bedre blir det!

11.desember – Hvem er vi?

– NSR!

10. desember – Kjære mor!

Takk til alle mødre som stiller opp!

9. desember – Go go go!

Starten har gått i Bleikøya rundt. Fjorden bød på vind og skumtopper, men det er nettopp det disse roerne digger.

8. desember – Årets rookies

Etter en nyttårsfest endte Tor-Geir og Geir på Årungen i oppkjøring mot Nordisk masters mesterskap i sommer.  Erik som har rodd litt opp gjennom årene, i motsetning til Tor-geirgeir, fikk med seg en fransk makker og gjorde det slettes ikke verst!

6. desember – Heia NSR!

5. desember – Oscar og Rasmus Quist

Oscar Helvig vant over Rasmus Quist i Sorø i sommer! I 2012 ble Quist Olympisk mester med Mads Rasmussen i Hlv2x.

4. desember – Them boys

Vanskelig å holde øynene i båten når de jentene glir forbi!

3. Desember – Kongebåten

Denne nydelige båten kaller vi NSRs egen lille juvel. Den ble gitt fra NSR til Kronprins Olav i bryllupsgave, og blir tatt vare på av NSRs verkstedsgutter for Kongehuset.

“Hvis du skal få låne denne til bryllupet ditt, må du søren meg gjøre deg fortjent!”

– Jens C. Kolberg

2. Desember –  Vinterroing

Nå som snøen endelig har kommet kan vi jo se helt tilbake til forrige gang bakken var hvit. Her tar guttene inn “Følle” etter en tur til Operaen. Med et par lag ull kan vinterøktene bli nokså hyggelige.

1. Desember – Pre-NSR/Belgian mixed doubles championships.

Lagene er delt inn og klare for det årlige Påskemesterskapet i Hazewinkel, Belgia. Regattaen er en slags cup med distanse på 250m. Det er et blodig seriøs event.

PS hvem tror du vant?