Velkommen til 2015 og til ny hjemmeside

Her ser du klubbens nyttårshilsen til deg, og håper at du vil like vår nye hjemmeside. Det føles kanskje rart og trist å forlate noe vi kjenner og liker godt, men et bytte var nødvendig, og vi får flere muligheter som vi vil utvikle i tråd med behov og etterspørsel.

Den nye siden fungerer bedre på telefon og nettbrett, og vi mener dette vil bli like så kjent og kjært etterhvert. Innholdet på siden, som er det som skaper bruk og etterspørsel, blir ikke til ved magi – men ved at dere i klubben sender inn bilder, informasjon, ønsker og fortellinger. Skriv om turer i inn- og utland, om en treningsøkt til inspirasjon eller underholdning, noe dere gjerne synes at andre bør vite om, eller tror noen har lyst til å vite om.

Vi i redaksjonen mener hardnakket og ubeskjedent at vi har Norges – og kanskje Nordens – beste roklubbhjemmeside. Dere i styrer og stell, mødre og fedre, roere i alle aldre, helter i verkstedet, alle sammen – hjelp til med å lage en hjemmeside som er informativ, pen, nyttig, morsom, koselig, streng, glad og mye mer – send inn, ord og bilder. Og gi kommentarer og respons!

Så går vi med forventning om mange gode rostunder inn i 2015!

Gratulerer til oss alle – fra Anna, Lars og Runa

ps – og en stor takk til Richard Hovdsveen i Drøbak som var arkitekten bak siden vi  vemodig vinker farvel til – nå er det trøndere som har trådt til! Spennende!