Informasjon fra informasjonsmøte!

Tirsdag 3. februar kl. 1900 avholdt routvalget informasjonsmøte med roerne og foreldre.

Møtet med dagsorden var kunngjort på hjemmesiden, med e-post til roere og foreldre, ved oppslag i klubben og ved god gammeldags ”ranselpost” til de yngste roerne. Dette hadde åpenbart hatt god virkning, for indre peisestue var nær fylt til trengsel. En rask opptelling viste ca 50 fremmøtte i god blanding av roere og foreldre. De fikk høre rosjefens orientering til utarbeidet presentasjon, godt supplert av utvalgsmedlemmer Øystein Wiik og Erik Juel, samt trenerne Roger Wiggin og Maarten van Keulen. Presentasjonen ligger som vedlegg til dette innlegget. Den avsluttes med en oppfordring om å sørge for at medlemsregisteret har registrert korrekt e-post adresse til roere og foreldre, samt om aktivt å bruke klubben utmerkede  hjemmeside som kilde til informasjon. Oppfordringen gjentas.

Informasjonsmøte februar 2015