Pinsetur i Oslofjorden for tur- og mosjonsroere

med tur- og trimutvalget i Roforbundets  i tiden 23. til 25. mai 2015. Det haster med påmelding.

Program – men se også Invitasjon til pinsetur i Oslofjorden 2015.

Lørdag 23.mai:

Start fra Oslo, ruten legges enten langs Nesodden eller gjennom Vestfjorden avhengig av værforhold. Lunsj underveis. Deltagerne tar med matpakke til lunsjen. Ankomst Skogsborg ved Sætre (ca. 28km)
Innlosjering i hytter på Skogsborg. Felles middag i hyttene, egne drikkevarer medbringes.
Skogsborg, hovedhuset Stranden ved Skogsborg.
Søndag 24.mai
Start fra Skogsborg, roing sør om Håøya, inn i Hallangs Pollen, evt. besøk på Oscarsborg (20 – 25km), eller annen rute efter avtale. Lunsj underveis, hver enkelt smører matpakke.
Felles middag på restaurant i Sætre (2km gange). Hver enkelt betaler for seg.
Mandag 25.mai:
Retur fra Skogsborg til Oslo (ca. 28km). Ruten legges igjen etter værforholdene, enten på østsiden eller vestsiden av fjorden. Lunsj underveis, hver enkelt smører matpakke for seg.
Båtene rengjøres. Avslutning.
Prisoverslag: 800 kr. ( Overslaget er efter beste skjønn, men det tas forbehold om tillegg). Prisen inkluderer to overnattinger på Skogsborg, båtleie, frokost 2 dager, lunsj to dager ( søndag og mandag) samt en middag. Middag og drikkevarer på restaurant i Sætre dekkes av den enkelte.
Generell informasjon:
Det roes fortrinnsvis i 2+ og 4+ innriggere, all bagasje medbringes i båtene. Det finnes sengetøy i hyttene, men sengelinned (laken, dynetrekk, putetrekk event. lakenpose ) må medbringes. Begrenset antall deltagere pga. overnattingsplass.

Påmelding: Deltakeravgift betales senest 15.april til Norges Roforbund konto 5134.06.06152, merket pinsetur. Påmelding er bindende. Tidligere betaling kan bli aktuelt hvis det oppstår konkurranse om hyttene. I så fall blir dere kontaktet. Husk må oppgi: navn , roklubb og personlig tlf nr og e post ved påmelding.

Er du interessert i å bli med? Ta kontakt med tur og trimutvalget ved Tore Lysdahl på e-post lysdah@online.no eller tlf. 4641 2064 før 31. mars 2015.