Velkommen til Eskadreroing og Rosportens dag 2015

Sammen med Oslo Rokrets inviterer NSR alle roere med familie og venner til Solodden søndag 31. mai.

Det er start fra klubbhuset på Bygdøy kl 10.00, og oppmøte på Solodden klokken 12:00

Eskadreroingen er en gammel NSR-tradisjon, og markerer åpningen av rosesongen på vår filial Solodden på Kalvøya i Bærum. Solodden er NSRs perle på Kalvøyas sydøstre odde, har vært i klubbens eie siden 1920-årene, og er utstyrt med stort båthus, hytter og kjøkken.

Vi ser helst at våre gjester kommer pr robåt fra egen klubb, men det er også mulig å ta landeveien over brua fra Kadettangen ved Sandvika.

Oppmøtetidspunkt Solodden senest kl 12.00.

Deltagelse er gratis, men av hensyn til salg av mineralvann, pølser, kaffe og kaker, vil vi gjerne vite hvor mange som kommer. Send SMS til Vigdis Nordahl Hansen” på tlf : 911.00.026  eller epost vigdis.hansen@imtec.org, evt også for for NSR-medlemmer på liste i klubben.

Utenbys deltagere er velkomne til å ro med oss i våre båter !

Distansen fra klubbhuset i Huk aveny 2 B på Bygdøy er  11 km
Husk Lysakerfjorden kan være røff, og innriggere eller coastal båter anbefales.

Husk øsekar og redningsvest i båten !

Hilsen Norske Studenters Roklub

i samarbeid med Oslo Rokrets og Tur- og Trimutvalget i Norges Roforbund

Velkommen!

Les viktig info og se mange fine bilder i vedlagte fil: Tur og mosjon