Rosportens dag ble det!

Søndag, sol, vindstille og 24 NSR´ere klar for Eskadreroing  til Solodden på Rosportens dag 31. mai 2015.

Sjelden har vi sett så mange ro – venner fra de andre klubbene. Cristiania kom med to 3/4 og en singel costal, Oslo Roklubb med en 3/4, Bærum roklubb med to 3/4 inrigger og NSR med fire innriggere og to dobbelskullere. Ut fra Solodden gikk det en dobbelsculler, en dobbeltrimmer og en singeltrimmer. Det kom endatil folk til fots og tilsammen talte vi over 43 personer. Solkongen sørget for utmerket traktement, vinterens sportsutskeielser ble premiert  og Marianne L.  sørget for årets Quiz, vi delte oss i båtlag og fikk litt å bryne oss på. Dagens regnbyge kom mens vi spiste i teltet og turen tilbake gikk i fint vær og medvind. Vi syntes vi hadde hatt en så flott dag at  den fortjente en avslutning på Lanternen i solen. Takk for en strålende tur alle sammen.

Hilsen Vigdis