Geita rundt og rundt…

eller bare et kort besøk i forbifarten onsdag 17. juni kl 18.30 i båt foran BKR.

Geita Rundt er en 9 km lang tur-regatta arrangert av Bestumkilen Roklubb (BKR), med start og innkomst i Bestumkilen foran klubbhuset. Passer for så vel nybegynnere som erfarne mosjonister og raceroere.

Etter start rundes nordspissen på Killingen og man kommer ut i Lysakerfjorden og setter kursen rett mot Geita på tuppen av Snarøya. Tilbake samme vei inn i Bestumkilen.

Tidtagning. Premiering i alle klasser

Påmelding: Senest dagen før til Anne Boe Gelius på telefon 905.01.400 eller epost anne.boe.gelius@gmail.com

Deltageravgift: Kr 50 pr person betales ved start.

Båttyper: Innriggere, ¾-ere, samt trimmier

Sosialt samvær: Etter løpet er det sosialt samvær og premieutdeling på båtplassen.
Her får du også kjøpt kaffe og kaker, samt mineralvann og pølser.

Utenbys deltagere kan henvende seg til BKR dersom dere vil delta i en av våre båter.
Hilsen Bestumkilen Roklubb i samarbeide med Tur- og Trimutvalget i Norges Roforbund.

Se også kalender for info – Geita Rundt!

Lysbilde1