Trening juniorer høsten 2015

Årene legges etterhvert på hylla, men treningen fortsetter for fullt. Maarten har gitt følgende beskjed:

Treningstidene er endret noe. Viktigste forskjell er tirsdag og torsdag, hvor Junior B begynner kl 16.30 med vekter, og tar romaskin etterpå. Junior A kommer på tirsdag og torsdag kl 17.30, og begynner da også med vekter. På denne måten trener dere delvis sammen, men det burde gå greit med antallet romaskiner og vekter osv.

Junior A har på fredag en ekstra romaskintrening – og Junior B kan benytte denne dagen for å ´ta igjen´ en trening hvis man har vært syk på tirsdag/torsdag for eksempel.

Ellers er det veldig viktig å komme lørdag morgen! Vinteren er bygd rundt romaskin og vekter, men det er veldig viktig å beholde ‘vannkontakt’ så lenge som mulig! I løpet av de neste ukene skal vi også begynne å ro sammen med de andre roklubber i Oslo og det blir felles (varm!) lunsj etter treningen. Lørdag 17. oktober er det klubbmesterskapet, og uken etterpå er det Big Bike Race, så vi setter ordentlig i gang på lørdagen etter dette.

Onsdager er ikke fri – men brukes for å trene alternativt. Tren i små grupper slik at dere kan pushe hverandre!

Vi sees!

MANDAG: 18.00 SIRKELTRENING

TIRSDAG: 16.30 JB, 17.30 JA (vekt og romaskin)

ONSDAG: Jogging, sykling, svømming