Diplooooom til NSR!

Stor heder og velfortjent anerkjennelse til NSR på Rotinget 2015.

Klubben ble kåret til Årets Regattaarrangør 2015, vi regner med det er Årungregattaen som brakte pokalen hjem!

På diplomet er særlig fremholdt den fabelaktige resultatservicen, som er Jens sin store fortjeneste, i tillegg ble det også hjemmesiden omtalt, med informasjon, resultater, referater fra våre fantastiske webmedarbeidere og ikke minst alle de lekre bildene som Lars har tatt og lagt ut.

Vår nestleder Gunnar C retter en stor takk til alle som bidrar, og det er mange, men vi i redaksjonen har tatt på finstasen i kveld og feirer oss selv vilt og hemningsløst. Det er rundt 100 unike brukere innom hjemmesiden hver dag. Dere er nokså tause der ute gutter og jenter, men vi i redaksjonen nyter et øyeblikks oppmerksomhet og skåler for oss selv her over tastaturene. Do join us  – med innlegg eller kommentarer!

Rullatorredaktøren takker Anna for utrettelig skriving, Lars for skriving men ganske særlig for fantastiske bilder og videoer, freelancejournalistene i familien Juel, Per B for stadige facts, ikke minst om vimpelsituasjonen. Også andre sender ting innimellom, og det er stor stas.

Men altså akkurat nå: Anna, Lars, takk for innsats over mange år, uten dere ville siden vært noe helt annet. Facebooksiden har nesten 700 likes – en økning på mange hundre prosent på de siste to-tre årene!

Nyt diplomet her: Diplom regattaarrangør

Det vakre bildet av Anna er tatt av Lars, og så setter rullatorredaktøren inn et av Lars  til havs også, sammen med nestleder Gunnar og trener Maarten.

Åpning 2015 (28)

Og så – Jens så klart:

Åpningen 2015

4 replies on “Diplooooom til NSR!

• Marianne L

Endelig lyktes det NSR å få den fine utmerkelse “Årets Regatta arrangør”.
    Skryten bør gå til de som jobber iherdig på Årungen med å få til et vellykket arrangement:
    Start med startsjef og båtholdere, Vannsjef med mange båtførere, teknisk sjef, speaker, premiebrygga, måltårnet med sine syv medarbeidere – og ikke å forglemme Kafe den Røde Stjerne som holder liv i alle oss funksjonærer, samt i dommere og utøvere. Uten hele denne flotte gjeng og et godt forarbeide hadde ikke diplomet kommet i hus.
    Flott jobbet – og kanskje kan vi gjenta det i 2016? diplomet var i alle fall en inspirasjon for en av de som sitter i måltårnet.

• Runa (Moderator)

Absolutt heder og ære til de som bidrar med de mange oppgaver i tilknytning til en slik kraftanstrengelse, slik det det også fremgår av artikkelteksten – og hvor selve diplomet også er lagt ut. Om noen vil skrive en beretning om de mange oppgaver som løses gjennom mange timer som medgår til en regattaavvikling, vil hjemmesiden kaste seg frem og trykke den i glans og farger. At hjemmesiden ble nevnt i positive ordelag i tilknytning til utdelingen av diplomet ble gjort kjent av våre delegater som rent faktisk var på Rotinget, og hjemmesiden benytter altså anledningen til å feire seg selv i meget beskjeden målestokk. og det er ikke til forkleinelse for noen. Tvertimot – frem med skryt til alle som bidrar, herunder hjemmesiden. Og dette var en fin anledning til å takke de som i snitt bruker mange timer ukentlig på den – over mange år. Det er ikke rasjonering på takker – og om det bidrar til at folk engasjerer seg i forhold til klubbens hjemmeside er intet bedre enn det. Vi er klar for regattasesongen 2016!

• Vestlending

Gratulerer med diplom, det var velfortjent! NSR er en super regattaarrangør, også for oss som kommer langveis fra med roerne våre. Og dere har også en veldig fin hjemmeside:-)