Lyst på en utfordring?

World Rowing og Concept 2 har slått seg sammen og arrangerer for første gang: the World Rowing Indoor Sprints og World Erg Challange.

Dette er to konkurranser som finner sted i mars og april i år. Konkurransene baserer seg på at du skal kunne delta hvor enn i verden din romaskin holder til. World indoor sprints er over 1000m, du kan gjøre det alene eller arrangere en event på din (vår) roklubb, loggfør din innsats og last opp eller send inn resultatene.

World Erg Challange er en seig affære, her handler det om å at hvert lag (ikke spesifisert hvor mange) samler så mange meter på romaskin de klarer mellom 15 mars kl 1200 og 15 april  11:59. Premiene er litt dårlig skildret, men man har i alle fall mulighet til å bli trukket en romaskin til sin roklubb.

For mer informasjon se her.

Fristet dette?

14. desember