Jeg vil ro 2016!

18Er du ledig 23. april? Er du mellom 12 og 17 år, liker å være ute, liker å trene, liker å være sammen med andre og har lyst til å lære noe nytt?

Er du kanskje aktiv i en vinteridrett og ser etter noe som går godt sammen med skigåing? Eller har du bare lyst til å gjøre noe annet? Roing er en morsom, spennende og sosial idrett som utvikler kropp og balanse på en sunn og morsom måte.

Kom sammen med venner, foreldre eller andre på åpen dag i Norske Studenters Roklub lørdag 23. april kl. 12. Vi holder til på Bygdøy, Huk aveny 2b.

Her kan du se våre flotte båter, møte noen av våre unge roere – som også har hevdet seg både nasjonalt og internasjonalt – samt trenere. Klikk her, og få se en kjempefin film!

Det er fint om du melder på deg og andre aktuelle som har lyst til å komme på vår åpne dag via mail jegvilro@roklubben.no

På hjemmesiden vil du finne informasjon om hvor vi er, hvordan du kan komme deg til oss, og du vil også finne mye annen informasjon om klubben, og ikke minst bilder av båter og roere i trening og på treningsleire. La deg friste, og velkommen til oss for å se og høre mer!

Vi gleder oss til å treffe deg og vise alt vi har å by på!