News in shorts

Styret har hatt sitt månedlige styremøte 11. mai, hvor bl.a. følgende er behandlet:

• Drifter av selskapslokalene i Huk aveny er konkurs. Dette vil ha økonomiske følger for klubben så vel som praktiske.Styreleder Gunnar Clifford og Jens Chr. Kolberg arbeider på spreng med skadebegrensning og styret har stor tro på at ny drifter er på plass i løpet av kort tid.
  • Årungregattaen ble meget vellykket tross værgudenes dårlige humør på lørdagen. Klubben har mottatt mange positive tilbakemeldinger på en godt gjennomført regatta.Det var en glede å se så mange som stilte opp for klubben. Dette bidrar til inntekter og sosial trivsel i klubben
  • Jens Chr. Kolberg er i full gang med å støpe ny brygge på Solodden. Forskalling er på plass. Nå gjenstår det noen tonn med sement.
  • Stor aktivitet på roskolen, godt oppmøte. Dette lover godt for flere medlemmer og stor rekruttering.

Neste styremøte er 14. juni.

Inger S, informasjonsansvarlig

One reply on “News in shorts