Klubbkveld behørig avholdt!

Rosjef og klubbsjef hadde på selve kvinnedagen invitert til klubbkveld med faglig innhold og pizza.

Det faglige stod Lars for. Med sin formalkompetanse som fysioterapeut samt en lang karriere som aktiv roer har Lars mye å lære oss om skadeforebygging  som var kveldens tema.

Medlemmene i Roklubben kjenner sin besøkelsestid og fylte peisestuen kl 18.30. Klubbutvalget var noe usikker på hvor mange som ville komme. Men da klokken rundet  det annonserte tidspunktet for arrangementets start, forstod vi at her blir det godt oppmøte og pizzaen oppspist. Vi tror alle ble mette. samt  påfyll av kompetanse før  lokalet var tømt ca kl 20.

Det er hyggelig å arrangere klubbkveld når responsen er så god som på de siste gangene.

Foreløpig er det ikke annonsert flere kvelder, men følg med på hjemmesiden.