Klubbkapproing lørdag 21. oktober fra kl 10

Og det er jo en stor klubbegivenhet.

Møt opp alle som en senest 10.30 til uhøytidelig konkurranser og sett et verdig punktum for konkurransesesongen på vannet. Det konkurreres i Frognerkilen over 950 meter i følgende ikke helt olympiske klasser:

* Mix 8+ (alle aldre alle kjønn)

* 60+ løp i innrigger

* Søsken duell i 2x (krav at de som sitter i båten i det miste er halvsøsken)

* Generation challenge: Et stykk foreldre og et stykk barn i samme båt. Hvis man ikke er i slekt er kravet at 30 års aldersforskjell). Med andre ord gamlinger kan skaffe seg en løsunge og ungdommer kan skaffe seg en gamling.

* Kalvikløpet innrigger 4+ (mix) over 400 meter

Vi minnes med glede “fakultetsbåter”, søskenduell og Genereration Challenge, og praktfulle premier utdelt på den etterfølgende høstfesten (dog på kvelden). Hva kan du tenke deg? Meld deg på liste på klubben, send mail til rosjefen@roklubben.no eller legg inn i kommentarfeltet under. Greier du ikke noe av dette, er du likevel hjertelig velkommen!