Årungregattaen

Trekning (rev c) og fortløpende resultater for Årungregattaen finner du nedenfor!

Vedlagt ligger revisjon B av trekningslisten. Det er i hovedsak kun etteranmeldinger og strykninger, med ett viktig unntak:

Start forsøksløp for løp 118 HJA 2x er flyttet, da det var lagt inn for lite tid i den første utgaven. Det er også gjort enkelte minuttjusteringer for de etterfølgende forsøkene på lørdag,

og disse løpene er markert med kursiv i tidsplanen.

Regattasesongen er ikke langt unna. NSR arrangerer Årungregattaen 11. og 12. mai. Hold av datoene og bli gjerne med som roer, funksjonær eller heiagjeng!

Det er meldt på rekordmange roere til NSRs Årungregatta. 39 forsøksløp lørdag, og 24 søndag innebærer at dagen starter tidlig og avslutter sent. Foreløpig er det 14 svenske roklubber og fra 18 norske roklubber som er påmeldt, pluss kombinasjonslag fra både Svenska Roddförbundet og fra Norges Roforbund.

I tillegg vil det bli arrangert to testløp i regi av Norges Roforbund etter siste løp søndag.

Det er mange år siden det sist ble arrangert en så stor regatta her i Norge – vi gleder oss!

Fortløpende resultater