Felles skitur til Frøshaug

SKITUR til Frøshaug 08. februar!

Hyttelaget inviterer alle spretne og skiglade medlemmer til å være med på en frisk skitur til Frøshaughytten på Krokskogen.

Lørdag morgen 8.februar foreslås buss til By i Lommedalen (12km), for derfra å ha en fin tur via Tverrelva til Frøshaug, der det venter en varm badstue, samt varm saft/te eller kaffe! Ta med niste. Grillen blir tent, så det er mulighet for å grille pølser ute.

Det er også mulig å starte turen på Sollihøgda (ta buss 200 mot Hønefoss) og gå via Sørsetra og Kleivstua (18km).

De mest ihuga kan ta Skiforeningens skibuss til Ringkollen og gå derfra via Løvlia (25km) til Frøshaug.

Klubbens juniorer bes kontakte rosjef/routvalg for å avtale felles start. Uansett om det er skiføre eller ei – badstue og hytte vil bli varmet opp! Sjekk Skiforeningens føremelding for beste trase-valg.

Velkommen på Krokskogen!
For hyttelaget
Marianne
Har du spørsmål, ta kontakt med:

Marianne Lundh: 900.36.137, eller epost:

m-lundh@online.no