Gunnar og Mariano hedret på høstmøtet

Gunnar Clifford ble tildelt klubbens høyeste utmerkelse – Æresmedlemskap, og Mariano Garces Sarmiento ble tildelt NSRs hederstegn, på torsdagens høstmøte.

Gunnar Clifford blir æresmedlem, for sin enorme innsats for klubben over 50 år. Gunnar har innehatt de fleste verv i klubben, og gikk i fjor av som leder. Mariano G. Sarmiento tildeles hederstegnet for sin store innsats i Materiellutvalget, med særlig vekt på arbeidet Mariano har lagt ned på Solodden. Begge ble hedret med stående applaus fra de fremmøtte – vi klapper fortsatt for dere!

Gunnar Clifford (t.v.) og Mariano G. Sarmiento (t.h.) sammen med leder Halvor Bergan ble begge hedret på NSRs høstmøte.

Høstmøtet ble gjennomført torsdag 14. oktober – 21 av klubbens medlemmer møtte opp til det som ble et høstmøte med fokus på fyldig og god informasjon fra styrets medlemmer.

For dere som ikke var tilstede; her kan dere se presentasjonene:

• Informasjon fra Rosjefen – ved Caspar Wohlfahrt – her.
  • Informasjon fra Tur- og mosjon – ved Halvdan Nicolaysen – her.
  • Informasjon fra Masteroppmann – ved Kristian S. Christensen – her.
  • Informasjon fra Materiellsjefen – ved Per M. Klausen – her.
  • Informasjon vedr. Solodden og ytre peisestue – ved Kari Gjetrang – her.

Kristian S. Christensen ble gjenvalgt som masteroppmann, og Eduardo C. Reis ble gjenvalgt som instrukssjonssjef. Vi gratulerer og takker for jobben dere gjør!

Vi minner om høstdugnadene denne uken, og klubbkapproing og høstfest 30.10.

Spørsmål kan rettes til marius H. Johannessen (mariushj@gmail.com // tlf: 91388617)