Vi lanserer online booking for Solodden og ytre-peisestue

Da har vi gleden av å lansere online booking for hyttene og anlegget på Solodden, samt for leie av Ytre Peisestue. Med systemet får vi nå god oversikt for de som booker hytter og møterom, og for oss som styrer med administrasjon av utleiene.

Dersom du har lyst på å leie deg inn på Solodden, eller overnatte i en av hyttene på Solodden i løpet av sesongen kan du nå eksempelvis gå inn for å se om det er ledig for deg å reservere en hytte, eller kanskje Ytre-peisestue, om du trenger et møterom.

Din link til Online Booking – klikk her.

Medlemmer  i NSR vil selvsagt få låne båtene uten å betale, da må du legge inn “Leie av båt medlem” under “tilleggsvarer”. Medlemmer får også 50% på leie av Ytre Peisestue. For å få denne rabatten må man skrive MEDLEMYP som rabattkode.

Dersom noe er uklart ved booking, eller dere har lyst til å gi tilbakemelding, ta kontakt med Kari Gjetrang, kari@expology.no evt tlf 91198365.

Vi håper mange har lyst å bruke Solodden og Ytre-peisestue – lykke til!