NSRs årbok – nå i digital utgave

NSRs årbok er nå tilgjengelig i digital utgave! Klikk på boken under.

DIGITAL UTGAVE HER

STØTT GJERNE ÅRBOKARBEIDET – LES MER HER

NSR Årbok 2021 er endelig her!

Kjære NSR-medlem, endelig er årboken for 2021 her. Beklageligvis ett halvår forsinket, men til gjengjeld større enn noen gang. Årboken er denne gang på hele 227 sider. Vi håper den er verdig å bli utgitt akkurat i tide til klubbens feiring av vårt 125 års jubileum!

Årboken fungerer vanligvis som sakspapirer til NSRs årsmøte i mars. I år klarte vi ikke å oppfylle dette. Det er flere årsaker til det, men vi ber alle som vil sende inn bidrag til årboken for 2022 om å merke seg at frist for å innlevere stoff er 15. desember. Dersom alle bidrag sendes årbokens redaktør i februar, blir det umulig å ferdigstille boken i tide til årsmøtet. Redaktøren er relativt alene om arbeidet med å ferdigstille produktet, og i år ble det umulig å få den ut tidligere. Vi beklager det.

Vi er stolte av årboken! Husk at NSRs årbok har vært utgitt hvert år siden 1922, med unntak av krigsårene, og danner en unik dokumentasjon av klubbens liv og historie. Årboken binder klubben sammen – her får man hvert år et avtrykk av det meste som har rørt seg i og rundt klubben vår. Både våre suksesser og våre utfordringer. Men, årboka koster, både i form av frivillig innsats og utgifter. Vi oppfordrer deg som medlem til å hjelpe oss å opprettholde denne stolte tradisjon ved å yte et lite bidrag, slik at vi kan opprettholde denne stolte tradisjonen. Skulle det bli et overskudd, benyttes dette til å understøtte klubbens øvrige aktiviteter.

Beløpets størrelse bestemmer du selv, etter evne og behag! Er ditt bidrag på over kr. 500 har du mulighet for å få skattefradrag for støtten. Mens du leser, send gjerne en vennlig tanke til alle som har bidratt med stoff i boken! Og, glem ikke å støtte våre trofaste annonsører som takk for deres bidrag!

På vegne av årbokredaktøren og styret.

Årbokredaktør, Marius H. Johannessen, takker alle bidragsytere – alle dere som har skrevet rapporter, levert bilder, bidratt med deres annonse eller deltatt på dugnad og pakket bøker! Tusen takk!

Vi minner om at frist for å levere stoff til årboken for 2022 er 15. desember.

Ta kontakt med Marius på e-post mariushj@gmail.com eller telefon 91388617.