T&M inviterer til ro-orientering og Eskadreroingen 2023

Det skjer mye spennende i regi av klubbens tur- og mosjonsgruppe. Nybegynnerkurset er i full gang, og aktiviteter – åpent for alle – rulles nå ut! T&M inviterer nå både til Ro-orientering, og den tradisjonelle Eskadreroingen – begge aktiviteter anbefales på det varmeste.

Ro-orienteringen 2023

Ro-orienteringen arrangeres av Oslo Rokrets, og startet nå mai, og er en aktivitet som gjennomføres gjennom hele sesongen – frem til 15. oktober. Ro-orienteringen går ut på at man ror til ulike steder for å “finne poster”  – det vil si hele 30 steder må besøkes rundt om i hele Indre Oslofjord, om du skal “finne” alle postene. Det finnes ikke fysiske poster, som i vanlig orienterings-løp, men man besøker stedet og rapporterer at man har gjennomført turen. Kart over postene og beskrivelse av postene finner du lenger ned her, i spond under fanen «Filer» og i mappen Ro-orientering på gruppen “NSR mosjon”. Registreringsskjema finner du i MoRo-permen (rød) i båthallen. Ro-orienteringen er en flott måte å bli kjent med vårt ro-område på og med andre roklubber. Bli med!

Se hele invitasjonen fra Oslo Rokrets HER.

Eskadreroingen 2023

Oslo Rokrets og NSRs tur- og mosjonsgruppe inviterer til den tradisjonsrike Eskadreroingen og Rosportens Dag søndag 4. juni 2023 (Merk at dette er ny dato!)

Dette er en flott rotur på fjorden fra Bygdøy tur-retur Solodden på Kalvøya. Der bys det på lett servering, program i regi av Oslo Rokrets, og tid til å sosialisere eller bare nyte omgivelsene. De to siste årene hadde vi full klaff med været. NSRs  juniorer og honnør-medlemmer som deltok på Åtter Grand Prix i vinter sørget for at NSR har flest lodd.

Påmelding til britaboerve@hotmail.com senest 1. juni kl 20:00.

Se hele invitasjonen HER.

Meld deg inn i gruppen “NSR Mosjon” på Spond for å få all informasjon om T&Rs aktiviteter!