Klubbkveld i kveld

Mandag arrangeres det klubbkveld i klubbens peisestue. Etter juniortrening og annen aktivitet er det bevertning kl 19 med påfølgende foredrag.

Årets nyvalgte klubbsjef super-klubb-bruker Hedda Beckman arrangerer årets første klubbkveld mandag 29.mai. Hedda stiller opp med bevertning av ymse slag, men skulle du finne det for godt er det sikkert plass til mer.

Med oss den kvelden har vi NSR topproer Nito Simonsen. Nito skal snakke om motivasjon og trivsel i idrettshverdagen og lover en godt gjennomtenkt presentasjon.

”Tror dette kan bli bra. Henrik Medoms Everest tur har vist hvor mye som ligger i det mentale kontra fysiske. Vi har alle mye å lære av Henriks prestasjon.”

Klubben ønsker alle som en velkommen til en hyggelig aften. Dette gjelder årets nybegynnere, juniorer, veteranåttere, eliteroere, dameåttere, strømmegjengen, fjorårets kaniner, og andre. Velkommen skal alle være!