ARO-Mila

Arbeidernes Roklubb og Bestumkilen Roklubb stillte med hver en båt, NSR med tre båter og CR med fire, herav en dame-åtter.

Værutsikten var ikke helt god med 5-6m/s fra nordøst noe som ville gi en hård tur på tilbakeveien til ARO – men som så mange ganger før i sommer så tok Yr feil! det blåste litt, men vannet var nesten flatt, så bølgebåten med Susanne og Jens Petter kom ikke helt til sin rett, de ble likevel den beste av de tre NSR båter i tiden 51min, etterfulgt av \"Lucas\" i tiden 54min, mannskapet her var (se foto) Stine Sveen, Tor-Geir Myhrer, Per Klausen og Jacob Nordan og Else Dreyer som cox.

Tre minutter deretter kom \"Fridolf\" i mål med mannskap Kjersti Tysdal, Marlou Wouters, Kristian Gross, Robert Palmstrøm og Aga Anna som cox. Alle roerne kom hjem med medaljer hengende rundt halsen – hyggeligt for de av årets nybegynnere som deltok. Og AROs vafler kan absolut anbefales.