Fotokonkurranse! Forsiden på årboka for 2011! SISTE FRIST!

Fotokonkurranse! Forsiden på årboka for 2011!

En mer presitsjefylt oppgave kan knapt tenkes. Enda er det roing igjen, og mange bilder er vel allerede tatt! Puss støvet av telelinsen og varm opp dine kreative evner. Premien er like storartet som praktisk: Klubbtøy til en verdi av kr. 1000. Men størst av alt er selvsagt æren…

Vi er helt i innspurten – finn frem bilder og Photoshop, og send inn snarest!

Send oss foto av rorelaterte aktiviteter (dvs at det lyser NSR av bildet!), og delta!

Frist for innsending av foto til Ã…rbokforsiden for 2011 er 30. oktober! Bildene sendes runa@roklubben.no

Hvert bilde mÃ¥ gis navn etter denne oppskriften: [innsenders navn][Ã¥r tatt] [navn pÃ¥ bilde] – for eksempel: Peder Aas 2011dugnadsmoro pÃ¥ Ã…rungen

Bildet mÃ¥ ikke være fra Ã¥rets sesong, men mÃ¥ fremstÃ¥ som tidsmessig aktuelt for Ã¥rboka!

Konkurranseregler :

Bildene må ha tilknytning til NSR, og en evt publisering av dem i årboka må ikke være i strid med andre rettigheter eller avtaler.

Maks fem bilder pr innsender. Bildene mÃ¥ være i jpg-format,  minimum 800 pixler i bredde og eller minimum 1MB, og maksimum 5 MB pr bilde. (Dette er vanlig, sÃ¥ antakeligvis behøver du ikke gjøre noe med bildene før du sender dem..)

NSR forbeholder seg retten til å bruke alle innsendte bilder i Årboka, og til bruk i vår egen kommunikasjon.

Det er innsenders ansvar Ã¥ sørge for Ã¥ fÃ¥ tillatelse til offentliggjøring av eventuelt andre personer pÃ¥ bildet. Navn pÃ¥ personer pÃ¥ bildet mÃ¥ være med hvis personene er identifiserbare. Ved bilder av barn mÃ¥ foreldre samtykke pÃ¥ barnets vegne inntil barnet er 15 Ã¥r.

Bildene vil bli bedømt av en jury bestående av personer utpekt av styret. Vinneren bekjentgjøres i årboka 2011 (utkommer februar/mars 2012).

ps РLars M vant i fjor, gi ham konkurranse i ̴r!