Her er noe lurt – tenk sikkerhet!

Her er noe lurt – tenkt sikkerhet!

Regatta har utviklet en redningsvest spesielt for roere, den er oppblåsbar og ligger oppbevart i en liten veske. Denne festes rundt livet, og kan plasseres på ryggen. Dette er nyttig for juniorer og oppover til Master klasse J!Regatta har utviklet en redningsvest spesielt for roere, den er oppblåsbar og ligger oppbevart i en liten veske. Denne festes rundt livet, og kan plasseres på ryggen, eller hvor som hetst der det måtte være ønskelig rundt midjen.

Selve vesten trekker man på seg ved behov, enten når man havner i vannet, elter når man ligger der. (Se vedlagte informasjon). Vesten er dermed “ute av veien”, og til lite hinder for roingen.
Vesten er utviklet i samarbeid med Ålesund Roklubb, hvilket vi tror skulle borge for
at den er godt egnet for roere. Vi har innkjøpt et eksemplar som ankommer i nær fremtid, og blir lagt i verkstedet for besiktigelse.
Vesten vil koste kr 550,- (inkl. moms),
Bestillinger kan sendes på mail til
Seneste bestillingsdato er 25.august, og en samlet bestilling vil bli foretatt fra klubben.
Vi håper dette kan være et godt tiltak i forhold til sikkerhet for våre roere.