Invitasjon til Coastal NM

NM Coastal + Prøve-NM Coastal Beach Sprint
18-19 september 2021 på Kalvøya/Kadettangen

NSR og Bærum Roklubb slår et slag for coastal i Norge og inviterer til NM Coastal samt Prøve-NM Coastal Beach Sprint på Kalvøya / Kadettangen 18-19 september!

Regattaform:
18/9 NM Coastal: Nasjonal coastal regatta
19/9 Prøve-NM Coastal Beach Sprint: Sprintcup over 500 meter

Bindende påmelding innen onsdag 8. september kl 20:00!
Påmelding gjøres samlet på vedlagte påmeldingsskjema (som excel, ikke pdf!) og sendes til hsnicolaysen@gmail.com og ljunggrenanders@hotmail.com  innen 8. september kl 20:00.

Regattasjef:
Coastal: Halvdan Nicolaysen (92845303 / hsnicolaysen@gmail.com)
Beach Sprint: Anders Ljunggren (41041 626 / ljunggrenanders@hotmail.com)

Båter:
NSR og Bærum Roklubb vil stille med lånebåter i C1x og C2x samt forhåpentligvis C4x+ med fast cox. Det er altså ikke nødvendig å ta med egen båt, men ta gjerne med egne årer. Vi oppfordrer til flest mulig deltagere per klubb og totalt!
For Beach Sprint gis det mulighet for rigging / innstilling av båt 10 min. innen hvert løp.
Båter forsikres av eier der ev. egenandel dekkes av ansvarlig for skade. Skade under egenandel håndteres separat mellom eier og ansvarlig.

Sosialt:
Vi arbeider med å få til festmiddag på lørdagskvelden.

Beach sprint er OL-gren i 2028.

Se invitasjon for øvrig informasjon.

Velkommen!

Invitasjon Coastal Weekend (Coastal og Beach Sprint) 2021