Lyst på sol, sjøsprøyt og rolige dager? Reserver deg plass på Solodden nå!

Vi åpner nå for booking av Solodden vår, sommer og høst 2023. Som våre medlemmer bør være kjent med fra i fjor, bruker vi nå online booking for hyttene og anlegget på Solodden, samt for leie av Ytre Peisestue.

Dersom du har lyst på å leie deg inn på Solodden, eller overnatte i en av hyttene på Solodden i løpet av sesongen, bør du gå inn og gjøre din reservasjon nå.

Frist for booking for i sommer er 01.06, etter dette vil vi mer aktivt tilby utleie for eksterne brukere.

Din link til Online Booking – klikk her.

Medlemmer  i NSR vil selvsagt få låne båtene uten å betale, da må du legge inn “Leie av båt medlem” under “tilleggsvarer”. Medlemmer får også 50% på leie av Ytre Peisestue. For å få denne rabatten må man skrive MEDLEMYP som rabattkode.

Dersom noe er uklart ved booking, eller dere har lyst til å gi tilbakemelding, ta kontakt med Kari Gjetrang, kari@expology.no evt tlf 91198365.

Les helgens nyhet om nylige gaver til Solodden, og oppgraderingsarbeidet her.

Vi håper mange også i år, har lyst å bruke Solodden og Ytre-peisestue – gjør dine reservasjoner nå!

Mer informasjon om Solodden finner du her.