God jul og godt nytt år!

Dagen før dagen – nå nærmer det seg jul! Vi håper alle nå får tid til å senke skuldrene og glede seg i høytiden – og ikke minst til en ny rosesong!

2022 var NSRs 125ende sesong. I løpet av året ble jubileet markert med flere arrangementer – vi tillater oss her noen tilbakeblikk:

• Jubileumssesongen ble først markert på stiftelsesdagen 25. mars, hvor vi også gjennomførte årsmøtet – se her.
  • Norgesmesterskapet og Årungregattaen 26.-28. august var også en flott markering av vårt jubileum – se her.
  • Avslutningen på sesongen, med selve jubileumsfesten 22. oktober – ble toppen av kransekaka – se her.

Når vi nå alle gjør oss klare for julefeiringen, så sender vi en stor takk til alle som i løpet av sesongen har bidratt i klubben; i trenerverv, i verkstedet, i styre og stell, med frivillig innsats på regattaer ute og hjemme, eller med store og små løft som forelder eller bare fordi du er et ekstra ivrige medlem. Vi setter stor pris på dere! Dere er helt uvurderlige for NSR!

Med dette ønsker vi alle våre medlemmer en riktig god jul og et godt nytt år!